: : L a d i e s S p e e d N o r t h e r n : :

Assalam & Hi 

Many things happen after my resignation from SpectrumLab (Penang). Tak senang oi nak menten kehidupana lama. ye lah dulu ada pendapatan tetap. ko malas gi keja, ko belakon dkt klinik mintak MC. tak pun ko sms manager atau HR cakap ada emergency, family related, pastu ko sambung tido. sapa x pernah seperti perkara yang disebutkan tu? 

Buat masa ni tolong jaga kawan punya kedai dkt Midtown Perda secara berbayar. tak kisahlah berapa dia nak bayar. janji HALAL. Ari Jumaat aritu masa lepak dkt Kapitan Perda dgn geng Mama Lis, dia cakap dia ada konvoi untuk wedding dkt Penang. Teringin jugak nak ikut sebab xde aktiviti yg nk dibuat pada ari ahad. Dengan rasa rendah diri mulut terlepas cakap.

"Mama Lis, nak ikot boleh tak? Anak boleh amek gambar geng2 Ladies Speed Northern."

"Betoi ka nak ikot? Xpa ka? " kata Mama Lis.

"Betoi la. Lagipun anak taktau nak buat apa weekend ni. At least anak boleh la kenai2 dgn geng superbike Mama Lis. Mana tau ke depan ari ada job amek gambar, boleh introduce anak" 

" Ok kalau macam set. Anak tgu dkt Equatorial Hotel Penang jam 10 pagi" 


Yess. ahahahahhaha. Tercapai juga hasrat. 

Pada hari kejadian, aku sampai la hotel tu. aku tggu Mama Lis Whatsapp aku. Last2 aku tertido dalam keta masa duk tgu depa. Aku tersedar jam 11am. Mama Lis dh text. suh masuk dlm, cari table. 
Melilau lah aku cari ballroom tu. Details x byk, aku pun kena la buka mulut tanya orang. hahahaha.. last2 jumpa juga. Rupanya, bukan depa ja bikers yg dijemput, ada ramai lagi. Ada 4 table reserve untuk bikers. Let the story begin. 



































TAdaaaaaa. Dah cukop. Till the next entry, adios. 
Take care readers.

Comments

Popular Posts